Stop verkoop e-sigaretten en e-liquid online

Beste klant,

Helaas is het moment daar dat we onze online verkoop van e-sigaretten, e-liquid en onderdelen definitief moeten stopzetten. Sinds de invoering van het online verkoopverbod van 1 juli 2023, hebben we onze activiteiten nog 6 maanden voortgezet. Echter nu ook het smaakverbod in Nederland is ingegaan, hebben we besloten om de online verkoop te staken. Wij zijn dus gestopt met de verkoop van e-sigaretten en e-liquid sinds 1 januari 2024. Alle lopende bestellingen worden op volgorde van binnenkomst nog netjes uitgeleverd. De verwachting is dat dit nog enkele weken kan duren tot alle bestellingen zijn verzonden. Je kunt de voortgang van uitlevering volgen via deze pagina.

Rechtszaak

Er loopt op dit moment een bodemprocedure tegen de staat voor zowel het online verkoopverbod als het smaakverbod. De verwachting is dan ook dat de rechter hierover in het derde kwartaal van 2024 uitspraak over zal gaan doen. Op het moment dat de rechter besluit om de wetgeving nietig te maken, zullen wij direct weer online zijn. Via onze nieuwsbrief houden we je op de hoogte van de ontwikkelingen. Klik hier en schrijf jezelf in voor onze nieuwsbrief.

Bezoek onze winkels

E-sigaretten en e-liquid kopen kan vanaf nu alleen nog via een fysieke winkel. Gelukkig hebben wij zowel een winkel in Nederland als in België. In onze winkel in Breda zijn vanaf 1 januari 2024 alleen nog smaken verkrijgbaar die zijn toegestaan na het smaakverbod. In onze winkel in België, is géén sprake van een smaakverbod. Lees hieronder alle informatie.

Smaakverbod? Niet in onze winkel in België!

Kun je niet wennen aan de nieuwe smaken van 16 ingrediënten die vanaf 2024 alleen nog zijn toegestaan in Nederland? Kom dan langs in onze winkel in België. Kort over de grens in Meer (Gemeente Hoogstraten), hebben wij een grote nieuwe winkel geopend. In België zijn alle smaken voor de e-sigaret gewoon verkrijgbaar. Onze winkel is geopend van dinsdag tot en met zondag! Klik hier voor de openingstijden en bezoekinformatie.

NL DAMP België – Click & Collect op nldamp.be

Speciaal voor onze klanten in onze Belgische winkel hebben we een nieuw initiatief opgestart. Namelijk een click & collect systeem waarmee het eenvoudig is om producten te reserveren en daarna af te halen in onze shop in België. Zo weet je zeker dat je gewenste producten op voorraad zijn voordat je een bezoek brengt aan onze winkel. Je kunt onze nieuwe collect site bezoeken via www.nldamp.be.

Heb je vragen of kom je er niet aan uit? Neem dan contact op met onze klantenservice voor meer informatie. Producten reserveren is ook mogelijk door contact op te nemen met onze klantenservice.

Veranderingen in onze webwinkel

Onze webwinkel blijft gewoon geopend alleen dan zonder e-sigaretten en e-liquid. Zo bieden wij nog steeds een groot assortiment aan rokersbenodigdheden en cadeau en lifestyle producten. Daarnaast zullen we de aankomende weken ons assortiment verder gaan verbreden met andere artikelen. We zullen je hiervan op de hoogte blijven houden met onze nieuwsbrief.

Bedankt

Wij danken u voor uw vertrouwen in de afgelopen 10 jaar en we zien u graag zo snel mogelijk langskomen in één van onze winkels voor het beste advies en service die u kan wensen.

Met veel genoegen hebben we deze webwinkel in de afgelopen 10 jaar uitgebouwd van zolderkamer webwinkel, tot de beste online vape shop van Nederland. Wij hebben ons altijd ingezet in het belang van onze klanten en het doet ons dan ook pijn om deze stap te moeten zetten. Wij hebben ons de afgelopen jaren verschillende keren flink uitgesproken tegen deze wetgeving en verwachten dan ook dat hierdoor grotere problemen zullen gaan ontstaan voor de Nederlandse damper. Denk bijvoorbeeld aan veel mensen die weer zullen gaan roken en de enorme toename in illegale handel met de bijbehorende gevaren. Wij wensen iedereen al het goeds toe bij het vinden van oplossingen hiervoor!

Voor vragen over lopende bestellingen raadpleeg deze pagina.

Tot snel!

Annika, Serena, Reece, Sami, Niels, René, Sven en Robin.

Team NL DAMP

Comments (37)

  • Camelia

    Hello,

    I have order 10 disposable flavoured cigarettes on your site on Dec. 19, but i’ve only received an e-mail confirmation, nothing else after…why is taking so long since is in Nederland ?
    Order nr.: ORD345464.
    Thank you !

    2 januari 2024 at 20:10
    • Admin

      Hi Camelia,

      Because the flavourban was introduced in the Netherlands from the 1st of january many people have created orders in the last month. The current orders which are processes can be tracked on this page: https://www.nldamp.nl/service/shipping-returns/

      3 januari 2024 at 12:05
  • Margareth

    Ik heb op 30 december 2023 – op de valreep – nog wat wegwerpvapes besteld en betaald.
    Ik heb alleen geen ontvangstbevestiging van mijn bestelling ontvangen (ordernummer ORD 351629). Ik begrijp vanzelfsprekend dat jullie eind december overspoeld zijn met bestellingen en dat ik wat langer moet wachten maar normaal gesproken kreeg ik direct (zoals op 4 december van ORD338047 en 26 oktober van ORD319676) een bevestiging van mijn bestelling. Ik ga er maar vanuit dat het goed gaat 😉

    4 januari 2024 at 15:28
    • Admin

      Hoi Margareth,

      Neem even contact op met onze klantenservice, dan kijken we het graag even voor je na. Misschien dat er een foutje zit in het mail adres. Dat komt vaker voor.

      8 januari 2024 at 09:06
  • Yvonne Nakken

    ORD348869 Hallo ik heb 26 Dec een bestelling gedaan maar nog steeds niet ontvangen

    4 januari 2024 at 21:24
    • Admin

      Hoi Yvonne

      Wij verwachten deze week het verwerkingsproces te kunnen versnellen. Hou de volgende pagina in de gaten voor de verwerking van de openstaande bestellingen in de laatste 2 weken: http://www.nldamp.nl/levertijd/

      8 januari 2024 at 09:06
  • Justin

    Hallo, ik heb 14 december een bestelling gedaan en ook nog steeds niks ontvangen. Al meerdere malen contact gehad, werd telkens verlengd.

    Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? Ik last dat jullie gisteren bezig waren met 14 december, maar ik heb nog geen bevestiging van het postorderbedrijf dat mijn pakket onderweg is.

    Ik hoor graag.

    5 januari 2024 at 13:27
    • Admin

      Beste Justin,

      Heb je deze toevallig inmiddels al wel ontvangen? Neem even contact op met de klantenservice dan kijken we het even na voor je!

      Wij verwachten deze week het verwerkingsproces te kunnen versnellen. Hou de volgende pagina in de gaten voor de verwerking van de openstaande bestellingen in de laatste 2 weken: http://www.nldamp.nl/levertijd/

      8 januari 2024 at 09:07
  • Angela Peters

    Ook ik heb geprobeerd via de klanten service een mail te sturen over mijn bestelling van 17 december 2023…maar die werkt niet meer? Mijn ordernummer is ORD344241. Ik zou het toch graag ontvangen want wij gaan de 3de en 4de wacht week in hoewel er 1 a 2 weken levertijd was?

    7 januari 2024 at 12:37
  • Nancy

    Hier ook bestelling 23 december niet geleverd.
    Staat dat het nog verzonden moet worden.

    7 januari 2024 at 17:13
    • Patricia

      Hier precies hetzelfde, 17 december een bestelling gedaan, en nog steeds is de status van mijn bestelling: wacht op verzending.
      Begin nu toch een beetje zenuwachtig en ongeduldig te worden. Krijg alleen maar een standaard email als antwoord.

      11 januari 2024 at 10:54
      • Admin

        Hoi Patricia,

        Als het goed is heb je de producten/ga je deze zeer spoedig ontvangen.

        Wij doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk uit te leveren. Helaas zijn het aantal pakketten enorm.

        Via deze pagina kun je in de gaten houden welke pakketten op dit moment worden verwerkt: https://www.nldamp.nl/service/shipping-returns/

        Indien u verder vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via de klantenservice: https://www.nldamp.nl/service/

        15 januari 2024 at 18:23
  • Kim

    Bestelling geplaatst op zowel 18 december als 31 december. Dat er over de 31ste nog niks bekend is begrijp ik, maar er staat nu al een hele tijd op jullie website dat jullie bezig zijn met het verwerken van de bestellingen van 14 en 15 december?

    Over mijn bestelling van 18 december moet toch al iets bekend zijn? Het betreft ordernummer ORD344526. Is het mogelijk om hier iets over te laten weten?

    7 januari 2024 at 17:46
  • Tjeu Hoefnagels

    Goedemiddag,
    Ik heb op 26 december een bestelling gedaan. Ik begrijp dat jullie in december zijn overspoeld met bestellingen, maar kunt u een indicatie geven wanneer het zal worden geleverd?
    Mvg

    9 januari 2024 at 11:37
    • Admin

      Beste Tjeu,

      Wij doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk uit te leveren. Helaas zijn het aantal pakketten enorm.

      Via deze pagina kun je in de gaten houden welke pakketten op dit moment worden verwerkt: https://www.nldamp.nl/service/shipping-returns/

      Indien u verder vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via de klantenservice: https://www.nldamp.nl/service/

      Wanneer ik een vrijblijvende inschatting zou moeten maken van wanneer het ongeveer binnen komt verwacht ik rondom 25-01

      15 januari 2024 at 18:25
  • Hennie

    Hallo lieve medewerkers
    voor als nog een heel mooi jaar voor jullie, maar nu mijn vraag.
    @7 dec bestelling geplaats heeft U enig idee hoe lang dit nog kan duren, zit bijna zonder dus tja

    vriendelijke groet een trouwe klant

    10 januari 2024 at 14:46
  • Debbie Stikvoort

    Ik heb 19 dec 20 sweet tabacco 12 mg en 20 sweet tabacco 6mg besteld en betaald ik heb niet meer stuur mij aub

    12 januari 2024 at 07:30
  • Sessink

    Hallo Ik heb een bestelling gedaan op 17-12-2024. Wanneer kan ik deze verwachten ( ordernummer ORD347241)

    12 januari 2024 at 07:50
    • Admin

      Hoi,

      Als het goed is heb je deze inmiddels binnen/krijg je deze binnen enkele dagen binnen.

      Wij doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk uit te leveren. Helaas zijn het aantal pakketten enorm.

      Via deze pagina kun je in de gaten houden welke pakketten op dit moment worden verwerkt: https://www.nldamp.nl/service/shipping-returns/

      Indien u verder vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via de klantenservice: https://www.nldamp.nl/service/

      15 januari 2024 at 18:23
  • G.H.

    Mijn bestelling van 20 december 2023 met ordernummer ORD346113 heb ik nog steeds niet ontvangen. Misschien een optie om extra man/vrouw krachten in te zetten? Op een andere site heb je de bestelling als van ouds de volgende dag in huis.

    13 januari 2024 at 09:50
    • Admin

      Beste,

      Was het maar zo simpel! We werken met de maximale capaciteit mogelijk kan ik u verzekeren.

      Wij doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk uit te leveren. Helaas zijn het aantal pakketten enorm.

      Via deze pagina kun je in de gaten houden welke pakketten op dit moment worden verwerkt: https://www.nldamp.nl/service/shipping-returns/

      Indien u verder vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via de klantenservice: https://www.nldamp.nl/service/

      15 januari 2024 at 18:20
  • Danielle Klaver

    Ik heb 4 weken geleden een bestelling gedaan en betaald. Krijg geen enkele reactie meer. Ik zou graag of de bestelling willen deze week, of mijn geld terug

    15 januari 2024 at 10:31
  • tanja

    Hoe kan ik mijn geld terug krijgen, nu ik mijn bestellingen maar niet zie komen ?

    15 januari 2024 at 14:14
    • Admin

      Beste Tanja,

      Wij doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk uit te leveren. Helaas zijn het aantal pakketten enorm.

      Via deze pagina kun je in de gaten houden welke pakketten op dit moment worden verwerkt: https://www.nldamp.nl/service/shipping-returns/

      Indien u verder vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via de klantenservice: https://www.nldamp.nl/service/

      Indien je graag een bestelling wilt annuleren storten wij het bedrag terug. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice.

      15 januari 2024 at 18:18
  • Jolanda van Loo

    Op 19 december heb ik nog een bestelling geplaatst voor € 25,84 , echter heb ik niets ontvangen, wel een bevestiging van betaling maar de producten nooit ontvangen. Krijg ik mijn geld terug geboekt???
    Met vriendelijke groet I.a Yolanda van loo

    15 januari 2024 at 17:50
  • tanja

    Moet toch even een goed bericht sturen, mijn bestelling van 18 december is vandaag aangekomen. Geduld is dus toch nog een mooie zaak : )

    16 januari 2024 at 11:07
    • Admin

      Beste Tanja,

      Dank en onze excuses voor de lange wachttijd nogmaals

      24 januari 2024 at 19:24
  • Bart Donkers

    26-12 besteld nog steeds niets ontvangen , dat is bijna een maand?????
    Hebben jullie wel werknemers?
    ORD348750 26-12-2023

    20 januari 2024 at 09:11
  • Vincent

    Druk enzo begrijp ik best (top op zekere hoogte)… beetje geduld heb ik ook wel, maar dit begint wel een beetje de spuigaten uit te lopen zo.

    Met deze snelheid gaat het nog heel lang duren en de wachttijd wordt alleen maar langer en langer.
    Als ik nu kijk zitten we op bestellingen van 20 Dec versturen en vorige week was dat 18 Dec.
    Dus 1 week verder lopen jullie ~2 dagen in… met deze snelheid ben ik ergens eind Feb/Maart aan de beurt… (terwijl toen ik bestelde stond er 1-2 weken..)

    Jullie hebben in de gaten dat mensen verslaafd zijn en inmiddels reeds zonder zitten?

    22 januari 2024 at 09:23
    • Admin

      Beste Vincent,

      Dat hebben we zeker door en we begrijpen de frustratie volledig. We doen ons uiterste best. Dat beloof ik.

      Ik verwacht dat tegen het einde van de maand alle pakketten verzonden zullen zijn.

      Mijn excuses voor de vertraging.

      24 januari 2024 at 19:29
  • Guus Verberne

    Goedemiddag,

    Ik heb 21 december 2023 een bestelling geplaatst, maar nog steeds niets ontvangen.
    Klopt dat?

    23 januari 2024 at 13:59
    • Admin

      Beste Guus,

      Als het goed is moet je bestelling nu onderweg zijn of heb je deze al ontvangen.

      Neem anders even contact op met onze klantenservice.

      24 januari 2024 at 19:29

Comments are closed.