Corona Lockdown – Alle informatie

14-12-2020

Zojuist is besloten door de Nederlandse regering dat we vanaf vannacht een nieuwe strengere lockdown in gaan tot en met midden januari volgend jaar. Helaas moeten wij daarom onze fysieke winkel dan ook gaan sluiten tot nader bericht. Onze online winkel blijft echter wel open.

Online bestellen

Onze webwinkel blijft wel open. Echter merken we al sinds vanmiddag, toen de eerste berichten naar buiten kwamen, dat de drukte enorm aan het toenemen is. Onze verwachting is dan ook dat dit niet alleen bij ons zo zal zijn. Hierdoor zal de drukte bij PostNL ook enorm gaan toenemen. Helaas kan het daarom voorkomen dat de levering van uw pakket zal zijn vertraagd. Bij voorbaat onze excuses hiervoor. Wij werken momenteel hard om alle pakketten tijdig te kunnen verzenden vanuit onze kant.

Het is dus belangrijk om hier rekening mee te houden bij het plannen van een aankoop. Ons advies is dan om hierop voor te bereiden door voldoende voorraad aan te houden zodat u niet zonder uw favoriete smaak komt te zitten.

Update 21-12-2020:

Corona lockdown update: Sluitingen van veel pakketpunten & vertragingen PostNL

Een week na de persconferentie stuurde wij een e-mail met daarin informatie over de nieuwe Corona lockdown. Hierin werd vermeld dat onze fysieke winkel sinds vorige week is gesloten. Echter blijft online bestellen nog gewoon mogelijk. Wij vinden het belangrijk om je regelmatig op de hoogte te blijven houden van de nieuwste ontwikkelingen zodat je weet waar je rekening mee kunt houden.

Sluitingen van PostNL pakketpunten

Afgelopen week is in het nieuws verteld dat veel pakketpunten de afgelopen week hun deuren hebben gesloten. Deze zijn over het algemeen nog iets langer open gebleven in tegenstelling tot andere winkels. De reden hiervoor was dat mensen de mogelijkheid moesten hebben voor het ophalen van pakketten. Echter zijn veel pakketpunten momenteel al gesloten/gaan de aankomende dagen sluiten. Hierdoor adviseren wij om voortaan je bestelling thuis te laten afleveren en niet op een PostNL punt. Dit voorkomt eventuele teleurstellingen. Wil je toch je pakket laten afleveren bij een PostNL punt? Bekijk dan eerst of dit pakketpunt open is. Hierbij adviseren we om even direct contact op te nemen met de winkel/pakketpunt. Informatie op bijvoorbeeld Google kan in deze tijden niet altijd kloppend zijn.

Vertragingen bij PostNL

We merken de afgelopen dagen dat PostNL weer steeds meer vertragingen heeft bij de aflevering van pakketten. We vroegen hier in onze vorige nieuwsbrief al de aandacht voor. Echter zien we nu dat inderdaad veel pakketten vertraagd zijn in de aflevering. Bestel op tijd, en zorg dat je altijd nog een rest voorraadje hebt liggen. Hiermee voorkom je eventuele problemen.

Onze winkel in Breda

In onze voorgaande e-mail vertelde wij dat wij aan het nadenken waren over eventuele oplossingen voor klanten in de buurt van onze winkel. Nu zijn wij blij om u te melden dat wij binnen een straal van 1 km van onze winkel in Breda uw bestelling kosteloos, dezelfde dag kunnen komen afleveren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice of bekijk onze informatiepagina van onze winkel.

Displayverbod

Let op dat halverwege deze lockdown (vanaf 1 januari) wij in onze markt te maken zullen krijgen met wat extra regelgeving met betrekking tot de ingang van het displayverbod. Hierdoor zullen wij alle afbeeldingen van producten van onze website moeten verwijderen. Onze tip is dan ook om al uw favoriete producten ergens op te slaan op uw computer of telefoon zodat u zeker bent dat u ook na het ingang van het displayverbod uw favoriete producten kunt vinden. U kunt de producten ook opslaan in uw klant account door deze toe te voegen aan uw verlanglijst. Voor meer informatie klik hier.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *